THE BEST FOR YOU |

הרמת ריצפת הסינוס במרכז כירורגי M60

הסינוס הוא חלל הממוקם באזור הפנים שמעל הלסת העליונה, מעל השיניים הטוחנות בכל אחד מצדי הלסת. חלל זה נוצר כתוצאה מהמרווח שנוצר בין מעטפת הרקמות של הפנים ובין השקעים בעצם הגולגולת הקדמית. לסינוסים תפקודים שונים הקשורים למערכת הנשימה, הדם והעצבים, ועל כן יש לוודא שתהליך השתלת העצם בקרבתם, אינה גורמת להם כל נזק.

מהי הרמת סינוס?

הרמת סינוס הינו הליך כירורגי שמטרתו לבנות תוספת עצם באזורים האחוריים של הלסת העליונה. המונח "הרמה" נגזר מהפעולה שבמסגרתה מורמת במעט רצפת הסינוס בכדי ליצור את הנפח הנדרש לקליטת העצם המושתלת.

הרמת סינוס מבוצעת כדי להבטיח קליטת שתל דנטלי וכדי שלא יפרוץ את רצפת הסינוס ויחדור אל חלל הסינוס. כאשר יש אובדן שיניים ויש צורך בביצוע של החדרת שתלים דנטליים באזור הסינוס, החדרת השתלים אל עצם הלסת ניתנת אך ורק במצב שישנה כמות עצם מספקת על מנת להחדיר ולקבע את השתלים בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

החדרת שתלים דנטליים דרך עצם שאינה ברמה מספקת אל חלל הסינוס עלולה להוביל לדלקות, זיהומים, נזק לרקמות ותפקודי הסינוס וכמובן כישלון בהשתלת השיניים. לכן, חשוב לעבות את מסת העצם באזור המושתל לפני החדרת השתל הדנטלי.

הליך הרמת סינוס בדרך כלל מתבצע ללא כאבים ועומד על כ- 90 עד 95 אחוזי הצלחה ומאפשר להחדיר את השתלים הדנטליים בלסת העליונה

נגן וידאו

כיצד מתבצעת הרמת סינוס?

הרמת סינוס במרכז כירורגי 60M מתבצע ע"י ד"ר ליביה יוסף D.M.D, פריודונטית מומחית לרפואת חניכיים וכירורגיה להשתלות דנטליות, בעלת ידע מקצועי נרחב וניסיון מעשי רב שנים בשיטות הטיפול המובילות להרמות סינוס, הרמת סינוס פתוחה והרמת סינוס סגורה.

ההבדלים ביניהם הם שבהרמת סינוס פתוחה למעשה פותחים את הצד החיצוני בלסת על מנת לקבל חלון לצד החיצוני של הלסת להחדרת תחליף העצם אל הסינוס בכמות הרצויה כך שתיוצר תשתית עצם טובה ומספקת להחדרת השתל הדנטלי לשחזור השן שאבדה. 

לעומת זאת, בהרמת סינוס סגורה לא פותחים חלון אל תוך הסינוס, אלא מבצעים קדח קטן דרך עצם הלסת ישירות מחלל הפה להחדרת תחליף העצם אל הסינוס.  חשוב לציין כי הרמת סינוס סגורה ניתנת לביצוע רק כאשר יש נפח משמעותי של העצם להבטחת ייצוב החדרת השתל הדנטלי.

הסיכונים בהרמת סינוס והשתלת עצם הינם כמו בכל הליך כירורגי שהרופא מציג בפניכם טרום ההליך. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי באופן כללי מדובר בהליך יחסית פשוט עם אחוזי הצלחה גבוהים.

להוביל קידמה וחדשנות דנטלית באמצעות עוצמה טכנולוגית
להוביל שינוי דנטלי תוך חתירה למצוינות
להוביל פעולה משולבת של בטיחות, איכות, גמישות ונראות בסטייל
הקודם
הבא

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!