THE BEST FOR YOU |

רפואת שיניים דיגיטלית במרכז M60 בחיפה

M60 מרכז כירורגי לרפואת חניכיים והשתלות דנטליות, מחויבים לקידמה טכנולוגית, מחויבים למצוינות ומעמידים לרשותכם את כל מגוון שיטות הטיפול החדשניות באמצעות פתרונות דיגיטליים מתקדמים, מהירים ובטוחים ביותר המאפשרים לצוות הרב תחומי להעניק טיפולים דנטליים וכירורגים בין ההיבט הרפואי לאסתטי במרכז אחד ובהתאמה אישית. בנוסף, ניתן לקצר תהליכים, להקטין את הסבל ואי הנוחות, לאפשר למטופלים יכולת להיות שותפים מלאים online לתהליך הטיפולים באמצעות הדמיות דיגטליות, להבטיח מצוינות דנטלית ותוצאות איכותיות ומדויקות.

המהפכה הדיגיטלית בתחום רפואת השיניים

רפואת השיניים בשנים האחרונות התפתחה ועברה מהפך מואץ באמצעות החידושים הטכנולוגים והפתרונות הדיגיטליים, כתוצאה מכך, נוצרו דרכי טיפול חדשניים המהווים תחליף לשיטות הטיפול המסורתיות. ניתן כיום באמצעותם לבצע פרוצדורות דנטליות מהירות, יעילות ובדיוק מרבי הן מבחינת האבחון והן מבחינת הטיפול והשחזור עם תוצאות איכותיות והטובות ביותר כאמור, בין ההיבט הרפואי לאסתטי.

בנוסף, הפתרונות הדיגיטליים מאפשרים להעניק מענה ודרכי טיפול במקרים רבים של טיפולים דנטליים מורכבים כך שלדוגמה טיפולי עבר כגון: שיניים תותבות מפנים את מקומם לטובת שתלים דנטליים גם במקרים של מחסור קיצוני בעצם הלסת בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית ומגוון טכניקות הטיפול המאפשרות לעבור את תהליך ההשתלה והשיקום בזמן קצר ביותר ועם מראה אסתטי וטבעי.

הפתרונות הדיגיטליים של כיום בתחום רפואת השיניים מתקדמות כל כך החל מצילום וסריקה דיגיטלית, הדמיות ממוחשבת, עיצוב ממוחשב של שחזורים, ייצור שחזורים בפגישה אחת ועד להשתלות דנטליות בהנחיה ממוחשבת כך שכעת, הם מקלים על הכאב ואי הנוחות ע"י קיצור ההליכים ומינימום פגיעות כירורגיות תוך שמירה על תחזוקה ובריאות הפה והשיניים לאורך זמן.

צילום דיגטלי

צילומים מהווים כלי מרכזי לרופא השיניים בעת הערכת המצב של המטופל וכאשר מבצעים צילום רגיל למטופל הוא לוקה בחסר עקב התערבות אנושית והצגת מידע חלקי שמתקבלת תמונה בדו מימד.

לעומת זאת, בצילום דיגיטלי אין התערבות אנושית והמצלמה מאפשרת לרופא השיניים לראות תמונה מלאה שמראה את כל חלל הפה ופנים השן עם רמת דיוק גבוה במיוחד המאפשרת לרופא השיניים לזהות מיקומים מדויקים וגדלים של נגעי עששת, לזהות גידולים ונגעים בחלל הפה, שחיקת שן נרחבת ועוד. צילום דיגיטלי גם ממזער משמעותית את רמת הקרינה לעומת צילום רנטגן רגיל.

שיקום הפה באמצעים דיגיטליים

מרכז M60 מעמיד לרשותכם את הפסגה הדיגיטלית בתחום רפואת השיניים באמצעות מכשיר ה- CEREC החדשני מבית חברת SIRONA הגרמנית המאפשר להעניק פתרון שיקומי ואסתטי בדיוק מרבי, מהיר ובמפגש אחד עם אפשרות להיות שותפים מלאים online לתהליך הטיפול.

 

המערכת החדשנית מאפשרת לבצע צילום וסריקה של השיניים, הדמייה וירטואלית תלת מימדית – לתכנון ועיצוב ממוחשב של השחזורים החל מכתרים לשיניים קבועים, ללא מתכת, שחזורים זמניים או לאורך זמן, שחזורי חרסינה, ציפוי חרסינה (חזיתות), סתימות חרסינה וכתרים על גבי שתלים דנטליים והתוצאות איכותיות ואסתטיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

ברשותנו במרכז מחרטה ממוחשבת כך שייצור השחזורים נעשה באופן מיידי וניתן לסיים כאמור, את הטיפול במפגש אחד.

מכשיר ה- CEREC החדשני מבית חברת SIRONA הגרמנית

מחרטה ממוחשבת מבית חברת SIRONA הגרמנית

השתלת שיניים דיגיטלית

השתלת שיניים דיגיטלית בהנחיה ממחושבת מאפשרת לרופא השיניים לקבל תמונה רחבה ומקסימלית של חלל פה המטופל, לתכנן ולקבוע בדיוק מרבי טרם ההשתלה את מיקום השתלים, מידות השתלים וזווית הכנסת השתלים בהתאמה אישית עפ"י צרכי המטופל עם מינימום פגיעה כירורגית ואפקטיביות מרבית, תוך כדי הימנעות מפגיעה בכלי דם, עצבים וסינוסים ותוך הימנעות מסיכונים וסיבוכים מיותרים.

בנוסף, שימוש בהשתלת שיניים דיגיטלית מאפשרת פתרון גם במקרים מורכבים וגם לזהות כשלים ובעיות שעלולות לצוץ, לקבל תמונת מצב של כל רקמות השן טרם ביצוע ההשתלה, למנוע הפתעות לא רצויות ולהשיג בבטחה הצלחה גבוהה יותר של השתלים עם תוצאה איכותית ביותר בין ההיבט הרפואי לאסתטי ללא טעויות אנוש ומקסום הקטנת סיכון הכישלון בשתלת השיניים. משך הטיפול הקצר וההתערבות הכירורגית המינימלית מעניק למטופל תהליך החלמה מהיר מאוד יחסית והקטנת כאבים ואי נוחות.

להוביל קידמה וחדשנות דנטלית באמצעות עוצמה טכנולוגית
להוביל שינוי דנטלי תוך חתירה למצוינות
להוביל פעולה משולבת של בטיחות, איכות, גמישות ונראות בסטייל
הקודם
הבא

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!