THE BEST FOR YOU |

יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין

מרכז M60 מעניק טיפולי אורתודונטיה (יישור שיניים) בשיטת אינויזליין המתקדמת לבני נוער, מתבגרים ומבוגרים, אשר מספק פתרון מושלם המשלב בין ההיבט הרפואי לאסתטי במצב של בעיות סגר ומנשך, שיניים עקומות, בולטות, בעיות צפיפות ורווח של השיניים, אי סדירות של הלסתות והשיניים בלסת עצמה ובנוסף, בבעיות תפקודיות אחרות במצבים רפואיים ואסתטיים השונים.

יישור שיניים (אורתודונטיה), הינו טיפול הנועד לטפל בפגמים בסגירת הפה, הנגרמים כתוצאה מאי סדירות השיניים, חוסר התאמה בין הלסתות או שניהם יחד. טיפול יישור שיניים ישפר לכם את אסתטיקת החיוך, אך החשיבות בטיפול יישור השיניים אינה אסתטית בלבד כמו שרבים חושבים, אלא ישנה לו חשיבות רפואית רבה לתפקוד מערכת הלסתות והלעיסה, שכן סגירה נכונה של השיניים היא תנאי לתפקוד תקין של מערכת הלעיסה כולה, יתר על כן לבריאות השיניים, החניכיים ומפרקי הלסת.

יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין

Invisalign הינו טיפול אורתודונטי מתקדם ללא "גשר" בטכנולוגיה דיגיטלית חדשנית ומהפכנית המאפשר ליישר את השיניים עם קשתיות יישור שקופות וכמעט בלתי נראות כך שתוכלו לשמור על אורך החיים שלכם מבלי לפגום במראה החיוך וללא מבוכה והבחנה בעובדה שאתם עוברים את תהליך הטיפול.

יישור שיניים אינויזליין Invisalign כולל סדרה של קשתיות יישור שקופות, הניתנות להסרה, שיש להחליפן כל שבועיים לקשתית הבאה בסדרה. כל קשתית מיוצרת באופן מותאם אישית לשיניים שלכם בלבד. בהרכבת הקשתית, השיניים שלכם יזוזו לאט לאט, שבוע אחר שבוע עד שיתיישרו למקומם הסופי שנקבע. בנוסף לכך, תוכנית הטיפול הווירטואלית אשר נבנית על ידי תוכנת ®ClinCheck הייחודית של חברת Align Technology מציגה את מהלך תזוזת השיניים שלכם לאורך כל מהלך הטיפול.

כבר בהתחלה תוכלו לראות כיצד יראו השיניים שלכם בסוף הטיפול. הקשתיות השקופות המותאמות באופן אישי, מיוצרות במיוחד עבורכם בהתאם לתוכנת ה- ®ClinCheck. אילולא האופן המדהים ש-Invisalign משנה את החיוכים, היית בקושי שם לב שאתה עובר טיפול.

היות והקשתיות של Invisalign שקופות וקשה להבחין שמרכיבים אותם, הן מאפשרות לכם כאמור יישור שיניים מבלי להרגיש מבוכה ואם יש לכם פגישה חשובה או אירוע חשוב, ניתן תמיד להסיר את הקשתיות למשך זמן קצר זה.

טיפול יישור שיניים באמצעות שיטת Invisalign יכול להשתלב באופן פשוט וקל לתוך השגרה היומיומית שלכם ללא כל טרחה או מבוכה. אין כל חוטים או מתכת, לכן אין צורך לדאוג לגירויים בפה, היות והקשתיות נוחות להרכבה וניתן להסירן בקלות על מנת לאכול, לשתות, לצחצח או להשתמש בחוט דנטלי.

האם זה מתאים לאורך החיים שלכם?

יישור שיניים אינויזליין היא הדרך הטובה ביותר עבורכם לשנות את החיוך מבלי שיפריע לפעילות היומיומית שלכם. אם אתם מוכנים לחיוך שישנה את המראה שלכם, Invisalign בשבילכם. למרות שבשוק קיימות אפשרויות טיפול נוספות, אף טיפול אחר אינו עובד בנוחיות כמו Invisalign.

זה הזמן שלכם לצאת למסע בשלושה צעדים קדימה, ואף צעד אחורה.

תהליך הטיפול של יישור השיניים השקוף בשיטת אינויזליין Invisalign הוא שילוב מושלם בין פשטות לקידמה.
  • הייעוץ: אחרי שבמרכז M60 נאשר את התאמתך לטיפול ב-Invisalign, נבקש לבצע הדמיות, צילומי רנטגן וסריקות דיגיטליות, או הטבעה דנטלית, של השיניים שלך. תיעוד זה ישמש ליצירת תוכנית טיפול של ClinCheck® 3D, המותאמת במיוחד לכם.
  • The Aligners: לאחר התאמה אישית ישלחו הקשתיות אל מרכז 60, במרכז תקבלו סדרה של קשתיות יישור לשימוש יומי, החלפת קשתית תתבצע כל שבוע או שבועיים.
  • התוצאות: אחת ל-6-8 שבועות תצטרכו להגיע לביקורת במרכז M60כדי לבדוק את התקדמות הטיפול ולקבל קשתיות חדשות. בסיום תוכנית הטיפול, תצטרכו להרכיב פלטת שימור כדי לשמור על החיוך החדש! מדי 6-8 שבועות יהיה עליכם להגיע לפגישות במרפאת השיניים לצורך ניטור ההתקדמות וקבלת קשתיות חדשות.
תהליך התאמה מהיר ופשוט
נשלפות וניתנות להסרה עם נוחות מרבית
קל לשמור על אורח החיים וההיגיינה
רמה אסתטית גבוהה במיוחד
הקודם
הבא

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!