THE BEST FOR YOU |

ציפויי חרסינה לשיניים במרכז M60

M60 מרכז כירורגי לרפואת חניכיים והשתלות דנטליות בחיפה מעצבים לכם את החיוך באמצעות ציפוי חרסינה לשיניים. ציפוי השן באמצעות חרסינה מכונה גם למינציה או למינייט והינו טיפול שמרני למטרות אסתטיות שבו מכסים את השן בשכבה דקה של חומר על מנת לתקן פגמים אסתטיים בשן או על מנת להגן עליה מנזק באמצעות החזיתיות (ציפויים) העשויים חרסינה או בשמם הלועזי: Porcelain Laminate Veneers PLV חזיתיות מחרסינה, שיטת הטיפול נפוצה ופופולרית ביותר ברחבי העולם, בטוחה וללא כאבים והיא כוללת הדבקת ציפויי חרסינה דקיקים על חזית השיניים הקדמיות. 

PORCELAIN LAMINATE VENEERS PLV

ציפוי החרסינה לשיניים יוצר משטח חזית חדש ומקנה לכם מראה של החיוך המושלם עם שיניים לבנות ומסודרות בגובהן בצורה הרמונית ופרופורציונליות זו לזו. ציפוי החרסינה חזק מאוד ופותר בעיות אסתטיות דנטליות שונות כגון: בנייה מחדש של השיניים, שינוי צבע, הלבנת שיניים צהובות ומוכתמות, סגירת משנן מרווח, השלמת שיניים חסרות ושיניים פגומות.

בנוסף, ניתן גם לעצב את החיוך ולשפר את המראה על ידי שימוש בטכניקה זאת למי שסובל משיניים מעט עקומות למרות שחשוב לציין כי ציפוי חרסינה לשיניים הוא אינו תחליף ליישור שיניים, אלא מדובר בטיפול אסתטי דנטלי לטיפול בסטיות ובמרווחים מינוריים בשיניים.

נגן וידאו

התאמת עיצוב החיוך באמצעות ציפויי חרסינה לשיניים ניתן ב- M60 מרכז כירורגי לרפואת חניכיים והשתלות דנטליות במגוון שיטות הטיפול והטכנולוגיות המתקדמות, המהירות והבטוחות ביותר תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ע"י צוות רב תחומי המורכב ממיטב הרופאים בעל ידע ומיומנות רבת שנים המשלב בין ההיבט הרפואי לאסתטי במרכז אחד. 

מהלך הטיפול מתבצע בהתאמה אישית ובשיטת הטיפול הרופא מחספס שכבה דקה מאמייל השן ומדביק שכבה דקה של חרסינה המשפרת את הצורה, אורך, הצבע ואף את זווית השן. יתרון שיטת הטיפול הוא בכך שהרופא כמעט ואינו מוריד מחומר השן. כאמור, ניתן בשיטה זו גם לסגור מרווחים בין השיניים, וליצור קשת שיניים הרמונית  ופרופורציונלית ברמת דיוק גבוהה וללא הבדלי צבע של השיניים. 

חומר ציפוי החרסינה לשן חזק במיוחד עד שהציפוי הופך להיות חלק בלתי נפרד מהשן ועמיד בפני שחיקה והכתמה. למעשה, לאחר הטיפול, השן חוזרת לרמת חוזקה שהייתה לה בתקופת הנעורים שלכם עם תוצאה אסתטית מושלמת ועמידה ביותר לאורך שנים.

להוביל קידמה וחדשנות דנטלית באמצעות עוצמה טכנולוגית
להוביל שינוי דנטלי תוך חתירה למצוינות
להוביל פעולה משולבת של בטיחות, איכות, גמישות ונראות בסטייל
הקודם
הבא

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!