THE BEST FOR YOU |

טיפולי רפואת חניכיים פריודונטיה

M60 מרכז כירורגי לרפואת חניכיים והשתלות דנטליות בחיפה, מעניק מגוון רחב של טיפולי רפואת חניכיים (פריודונטיה) מתקדמים ומורכבים, מספק מענה מקצועי ופתרונות איכותיים הן בכירורגיה והן של השתלות שיניים בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר באמצעות הטכנולוגיות ומגוון שיטות וטכניקות הטיפול המתקדמות ביותר עם אבחון מקיף של מצבכם כדי להחזיר לכם את בריאות החניכיים ומשנן תקין עם יכולת תפקודית מלאה ואיכותית גם במקרים מורכבים.

כל טיפולי רפואת החניכיים במרכז הכירורגי לרפואת חניכיים והשתלות דנטליות בחיפה ניתנים ע"י ד"ר ליביה יוסף D.M.D, פריודונטית מומחית לרפואת חניכיים וכירורגיה להשתלות דנטליות, אשר הינה בעלים ומנהלת מקצועית של מרכז M60, בוגרת תוכנית ההתמחות במחלקה לפריודונטיה בפקולטה לרפואת שיניים אוניברסיטה העברית הדסה ירושלים.

כיהנה במשך 20 שנה כרופאה בכירה ומדריכה קלינית של מתמחים בתוכנית התמחות פריודונטיה במחלקה לרפואת הפה והשיניים ולמחלות חניכיים בקריה הרפואית לבריאות האדם רמב"ם, חברה באיגוד הישראלי לפריודונטיה ובאיגודים הבינלאומים: האקדמיה האמריקאית לפריודונטיה AAP ובפדרציה האירופאית לפריודונטיה EFP.

וכן, בעלת ניסיון רב שנים בטיפולי רפואת חניכיים וכירורגיה להשתלות דנטליות אשר טיפלה באלפי מטופלים, שנזקקו לטיפולי רפואת חניכיים הן בכירורגיה והן בהשתלות שיניים ושיקומי פה גם במקרים דנטליים מורכבים.

נגן וידאו

דלקות ומחלות חניכיים עלולות להיות קטלניות והן מההפרעות הדנטליות הנפוצות ביותר אשר עשויות לפגוע לא רק בשיניים אלא בבריאות הגוף בכלל. רוב מחלות החניכיים הן מצבים כרוניים שאינן מלווים בכאב או אי נוחות אלא רק במקרים מתקדמים. מחלות חניכיים עלולות להתפתח ובשלבים מתקדמים יותר להוביל לנסיגת חניכיים שעלולה להיות הרסנית במיוחד עד לגרימה של ביצוע פעולות רפואיות שונות ואובדן שיניים מוחלט שיצריך השתלת שיניים. אבחון מוקדם יותר של מחלת חניכיים יסייע למנוע כאבים וטיפולי שיניים מיותרים, צורך בניתוח חניכיים או אף אובדן השיניים. הקפדה על היגיינת הפה חיונית מאוד ועשויה למנוע דלקות ומחלות חניכיים לכן, מומלץ לבצע ביקורת תקופתית אצל רופא השיניים וטיפולי שיננית.

סימנים אשר יכולים לסייע לכם להבין כי מדובר במחלת חניכיים הם: נפיחות, אודם ודימום בקלות בעת צחצוח שיניים או אכילה, ריח רע מהפה, רגישות בחלל הפה לקור וחום, במקרים מסויימים כאבים, נסיגת חניכיים שהיא מלווה בחשיפת השורש בשל אובדן רקמת חניכיים, לעיתים ישנה עששת בשורש השן ופגמים אסתטיים שונים בחלל הפה. כאמור, בשלבים מתקדמים יותר מחלת חניכיים עלולה לגרום לשיניים מתנדנדות ואובדן שיניים מוחלט. למידע נוסף שחשוב שתדעו על מחלות חניכיים לחצו >

מחלות חניכיים עלולות להוות מטרד לא קטן המתבטא באודם, נפיחות וכאב, אובדן שיניים ובסופו של דבר שינויים במראה הפנים. אז מהם מחלות חניכיים ואילו השפעות קיימות כתוצאה ממחלות חניכיים ובאיזה אופן ניתן לטפל בהן כדי למנוע נזק עתידי?

לחצו לכתבה המלאה וצפו בראיון מיוחד עם ד"ר ליביה יוסף, מומחית לרפואת חניכיים וכירורגיה להשתלות דנטליות  >>

השתלת חניכיים נדרשת כאשר ישנה נסיגת חניכיים הגורמת לחשיפה של שורש השן או של שתלים דנטליים בחלל הפה. נסיגת חניכיים חלה עקב גורמים שונים ובמקרים חמורים של נסיגת חניכיים אחד הטיפולים הוא השתלת חניכיים. אז מהי נסיגת חניכיים ומה הגורמים לכך? מה זה השתלת חניכיים ומהו אופן ההליך?
לחצו לכל המידע שחשוב שתדעו על נסיגת חניכיים והשתלת חניכיים >

להוביל קידמה וחדשנות דנטלית באמצעות עוצמה טכנולוגית
להוביל שינוי דנטלי תוך חתירה למצוינות
להוביל פעולה משולבת של בטיחות, איכות, גמישות ונראות בסטייל
הקודם
הבא

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!