THE BEST FOR YOU |

טיפולי אסתטיקת הפנים למראה פנים הרמוני

מרכז M60 מציעים לכם מגוון רחב של טיפולים אסתטיים לשיפור ושימור מראה עור הפנים בהזדקנות העור להשגת מראה צעיר, טבעי ורענן תוך הדגשת קווי מתאר הפנים ועיצוב השפתיים.

במרוצת השנים מתרחשים שינויים פיזיולוגיים המשפיעים על עור הפנים. שינויים אלו נגרמים עקב הגיל, הגנטיקה ואורח החיים. איבוד נפח וגמישות עור הפנים גורם לקמטים וקמטוטים בפנים ולכן, העור נעשה דק יותר. צניחת העור, שרירי הפנים והצוואר הינו גם חלק מתהליך ההזדקנות.

בנוסף, גם נזקי קרינת השמש, עומס ומתח בחיי היום יום גורמים גם הם לפעילות יתר של שרירים ותורמים להופעה מוקדמת של הקמטים בפנים. יחד עם זאת, עישון הינו גורם הידוע היטב כהרגל המשפיע על הזדקנות מוקדמת של העור.

חיוך מושלם אינו תלוי רק בסידור ההרמוני של השיניים מפני שהוא חלק מסביבתו הטבעית של חלל הפנים ולכן, קיימת חשיבות רבה של פתרונות כוללים החל מסביבת הפה, העור, השפתיים ועד הלחיים כדי להשיג תוצאה של מראה פנים הרמוני מושלם.

מרכז M60 משלב במרכז אחד בין תחומי הטיפולי וקיימים בו מגוון טיפולים אסתטיים שאינם כירורגיים.

טיפולי אסתטיקת הפנים M60

מילוי פנים

מילוי פנים מבוצע תוך שימוש בג'ל המכיל חומצה היאלרונית (חומר המיוצר באופן טבעי ע"י הגוף) וחומר אלחוש. הג'ל אינו ממקור חי ומאושר לשימוש ע"י מנהל התרופות האמריקאי ה FDA ומשרד הבריאות הישראלי. חומר זה מיועד להזרקה באזור הפנים לצורך הוספת נפח והחלקת קמטים בינוניים ועמוקים, במיוחד סביב האף, השפתיים והלחיים. מאחר והחומר עובר ספיגה טבעית, התוצאה מתקבלת למשך חצי שנה עד שנה, לאחר מכן דרוש טיפול נוסף בד"כ בכמויות פחותות.

בוטוקס

בוטוקס הינו תכשיר רפואי המיועד להקטנת כיווץ שרירים ומאושר לשימוש ע"י ה- FDA ומשרד הבריאות הישראלי. התכשיר מונע כיווץ שרירי הבעה בעלי פעילות יתר (לדוגמה קמטי זעף בין הגבות) וכך מקטין הופעת הקמטים באזור. הגוף מפרק את החומר באיטיות עד לחזרה מלאה של פעילות השריר (בין 3 חודשים לחצי שנה) ולכן, משך אפקט זריקת הבוטוקס הוא כחצי שנה.

להוביל קידמה וחדשנות דנטלית באמצעות עוצמה טכנולוגית
להוביל שינוי דנטלי תוך חתירה למצוינות
להוביל פעולה משולבת של בטיחות, איכות, גמישות ונראות בסטייל
הקודם
הבא

נא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!