THE BEST FOR YOU |

השתלות שיניים ביום אחד במרכז M60

השתלת שיניים ביום אחד בשנים האחרונות הלכה ותפסה תאוצה בתחום הדנטלי בזכות המהפך הטכנולוגי. השתלים הדנטלים מהווים כיום אופציה חדשנית ומועדפת לאנשים הסובלים מחוסר שיניים בחלל הפה, לתותבות או גשרים מודבקים. 

למעשה כיום ניתן להשלים שיניים חסרות באמצעות שתלים דנטליים המעניקים מראה אסתטי טבעי ויכולת תפקוד גבוהה ונוחה ללא זמן המתנה ארוך ובקיצור תהליכים המאפשרים למטופלים את היכולת לשפר את איכות החיים ביום אחד מבלי לסבול מתקופת ביניים ארוכה בה הם לא יכלו לתפקד.

M60 מרכז כירורגי לרפואת חניכיים והשתלות שיניים בחיפה משלב בין ההיבט הרפואי לאסתטי במרכז אחד ומעמיד לרשותכם טיפולי רפואת חניכיים והשתלות שיניים בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר באמצעות הטכנולוגיות ומגוון שיטות וטכניקות הטיפול המתקדמות ביותר החל מהשתלת שיניים בהעמסה מיידית, השתלת שיניים ממוחשבת, השתלת שיניים בשיטת All On 4, השתלת שיניים למחוסרי עצם בלסת ועד השתלות חניכיים, השתלות עצם (אוגמנטציה), הרמת רצפת סינוס ועוד מגוון רחב של טיפולים דנטליים מתקדמים לצורך ביצוע משתלים דנטליים אשר מקצרות תהליכים ומקטינות את הסבל ואי הנוחות עם דיוק מרבי.

מרכז כירורגי M60 זו הבחירה הנכונה שלכם להחזיר את החיוך שאבד עם חניכיים בריאות, משנן תקין ומערכות שתלים איכותיות אשר ישפרו לכם את הביטחון העצמי ויכולת תפקודית מלאה גם במקרים דנטליים מורכבים ע"י צוות רב תחומי בעל מקצועיות ומיומנות רבה בטיפולי רפואת חניכיים, השתלות שיניים ואסתטיקה.

השתלת שיניים ביום אחד בשיטת 4-6 All On

מדובר בהשתלת שיניים בשיטת טיפול מתקדמת בטיפול אחד, בה נעקרות השיניים הרעועות ובמקומם מועמס לסת מלאה עשויה כתרים על גבי שתלים ביום אחד כדי לחסוך זמן בין שלב לשלב לאדם עם אובדן וחוסר מוחלט של השיניים. 

שיטת השתלת השיניים מתבססת על חלוקה אופטימלית של העומס על עצם הלסת ומאפשרת החדרת שתלים ואת הרכבת מערכת השיניים על ארבעה שתלים.

שיטת השתלת השיניים 4 All On הומצאה בשנות השמונים ע"י דר' פאולו מלו והיא מבוססת על העקרונות שהיו מקובלים בשתלים דנטליים כבר בשנות השישים. דר' מלו איחד וקבע פרוטוקול עבודה נוח וברור שמאחד את הנתונים כאשר יוצרים בעזרת צילומי רנטגן ו- CT מדריך כירורגי מדויק של 4-6 שתלים, כך שיווצר טרפז תלת מימדי עליו יהיה ניתן לבנות גשר קבוע של 12 שיניים.

תהליך ההשתלה משולב עם שיקום ביום אחד ודורש כמות עצם מספקת בנוסף לשלבים מקדימים של תכנון מדויק של מקרה המטופל. עקב הדיוק המרבי שנדרש לביצוע כל השלבים, ישנה חשיבות רבה לניסיון הכירורגי והשיקומי על מנת לבצע את פרוצדורת השתלת השיניים והשיקום ביום אחד.

שיטת השתלת השיניים All On 4 נועדה למרכיבי תותבות שלמות או למטופלים המיועדים לעבור עקירות של כל השיניים בלסת ביום אחד.

במקרה בו שכמות עצם הלסת קטנה או שאיכות העצם אינה מספקת, ניתן להשתמש בשיטה זו עם 6 שתלים במקום 4 על מנת שהעומס יחולק בין מספר נקודות רב יותר.

יתרונות שיטת ההשתלה

שיטת הטיפול מעניקה פתרון איכותי למטופלים אשר סובלים מחוסר שיניים מוחלט ופתרון חילופי לאנשים בעלי תותבות בתהליך טיפול מהיר וביום אחד. בנוסף, שיטת הטיפול באופן כללי מתאימה כמעט לכל אדם ומעניקה מענה רחב למגוון מקרים של מטופלים עם עמידות לאורך זמן ורמה אסתטית גבוהה.

  • שיעורי ההצלחה גבוהים.
  • העמסה מיידית, תוך פרק זמן קצר ניתנת אפשרות למטופל מחוסר שיניים לתפקד כמעט כרגיל.
  • מתאים לאנשים שרוצים מאוד לקצר זמני טיפול עקב חרדה דנטלית או חיים מאוד אינטנסיביים וחשיפה לתפקידים ציבוריים.
  • לרוב לא נדרשות פרוצדורות כירורגיות מורכבות ולכן זמן הטיפול וההחלמה מתקצרים.
  • TEETH IN A DAY – שיניים ביום אחד.
  • עלות נמוכה בהשוואה לשיקומים קבועים אחרים.
  • טיפול יחסית קל למקרים עם קמות עצם מספקת שמפתיחה פרוגנוזה טובה.

חסרונות שיטת השתלת השיניים 4 All On

  • לא מתאימה לכל המטופלים – בעיות בריאותיות משמעותיות עלולות לגרום לקשיים בטיפול.
  • דרושה כמות ואיכות מספקת של עצם התחלתית.
  • במידה ואחד השתלים נכשלים ישנו צורך בביצוע שתל וגשר חדשים.
  • לא מתאים לכל צוות מנתח ורופא משקם מכיוון שדרוש תכנון קפדני מאד, מיומנות כירורגית גדולה במיוחד וניסיון שיקומי רב.

השתלת שיניים ממוחשבות ביום אחד

השתלת שיניים ממחושבת הינה פסגת הטכנולוגיה הדנטלית וטכניקת טיפול החדישה והמתקדמת ביותר להשתלות שיניים המאפשרת תכנון טרם ההשתלה והרכבת שתלים דנטליים ביום אחד לאנשים שסובלים מחוסר שיניים מוחלט, במקרים מורכבים ולאנשים אשר רוצים להיפטר מהתותבות ולעבור טיפול השתלת שיניים שקודם לכן, הם נחשבו לא מתאימים לטיפול ההשתלה ע"י הנחיה ממוחשבת עם דיוק מרבי, תוצאות איכותיות ומינימום פגיעה כירורגית ואפקטיביות מרבית, תוך כדי הימנעות מפגיעה בכלי דם, עצבים וסינוסים.

הקודם
הבא

השתלת שיניים ממוחשבת שיש כאלו שאפילו יקראו לה דיגיטלית, מאפשרת לרופא השיניים לקבוע בהנחיה ממוחשבת על גבי מסך מחשב טרם הניתוח את מיקום השתלים המדויק, מידות השתלים הדנטליים וזווית הכנסת השתלים בהתאמה אישית למטופל ללא צורך בניתוח ובבטחה תוך הימנעות מסיכונים וסיבוכים מיותרים.

שימוש בהשתלת שיניים ממוחשבת מאפשר לזהות כשלים ובעיות שעלולות לצוץ במהלך הטיפול, מאפשר לקבל תמונת מצב של כל רקמות השן טרם ביצוע ההשתלה, כאמור תכנון מדויק ובהתאמה אישית, מונע הפתעות לא רצויות ומאפשר הצלחה גבוהה יותר של השתלים ללא טעויות אנוש, מקטין סיכון בכישלון השתלת השיניים, משך הטיפול קצר וההתערבות הכירורגית המינימלית מאפשרת החלמה מהירה מאוד יחסית, מאפשר לייצר כתרים איכותיים בדיוק מקסימלי ומסירת הכתרים כבר ביום ההשתלה, רמת האסתטיקה דנטלית גבוה, חוסך זמן ומפגשים מיותרים ומאפשר השתלת שיניים גם במקרים מורכבים.

להוביל קידמה וחדשנות דנטלית באמצעות עוצמה טכנולוגית
להוביל שינוי דנטלי תוך חתירה למצוינות
להוביל פעולה משולבת של בטיחות, איכות, גמישות ונראות בסטייל
הקודם
הבא

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!