THE BEST FOR YOU |

אוגמנטציה השתלת עצם במרכז M60

M60 מרכז כירורגי לרפואת חניכיים והשתלות דנטליות בחיפה, מעניק מגוון רחב של טיפולי רפואת חניכיים (פריודונטיה) מתקדמים ומורכבים, מספק מענה מקצועי ופתרונות איכותיים הן בכירורגיה והן של השתלות שיניים בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר באמצעות הטכנולוגיות ומגוון שיטות וטכניקות הטיפול המתקדמות ביותר עם אבחון מקיף של מצבכם כדי להחזיר לכם את בריאות החניכיים ומשנן תקין עם יכולת תפקודית מלאה ואיכותית גם במקרים מורכבים. כל טיפולי רפואת החניכיים וההשתלות במרכז הכירורגי ניתנים ע"י ד"ר ליביה יוסף D.M.D, פריודונטית מומחית לרפואת חניכיים וכירורגיה להשתלות דנטליות.

מהי השתלת עצם?

אחד ההצלחות של השתלת שתלים דנטליים היא כמות עצם מספקת ואיכותית. כאשר מתרחשת ספיגת עצם, השתלת עצם נועדה על מנת לשקם את תשתית העצם בלסת כדי להחדיר שתלים דנטליים או לתקן פגמים אסתטיים בצורת הלסת.

עצם הלסת נפגעת במרבית המקרים כתוצאה מספיגת עצם לאחר אובדן שיניים  עקב דלקת חניכיים וזיהומיים של מחלת חניכיים, עקירות או לאחר ריפוי נזקים עקב טראומה באזור הפנים, חוסר מולד של שיניים, כישלון שתלים דנטליים, גידולים, תהליכים ביולוגיים הקשורים לנטייה משפחתית ועוד.

לכן, כאשר יש צורך לתקן פגמים אסתטיים בצורת הלסת או בהחדרת שתלים דנטליים לצורך שיקום קבוע של השיניים אך לא ניתן לעשות זאת בשל חוסר עצם, תחילה משקמים את תשתית העצם ע"י בנייה או שחזור רכס העצם ע"י אוגמנטציה כך שתהיה כמות מספקת של עצם הלסת לצורך החדרת וקליטת השתלים בהצלחה תוך מניעת כישלון של השתלת שיניים.

חשוב לציין כי שתלים דנטליים שומרים על הלסת באותה מידה כמו שיניים טבעיות וכאשר אין שתלים או מחסור בשיניים תהליך ספיגת העצם הינו מהיר יותר.

מקור העצם יכול להיות עצמי, מלאכותי או מאדם אחר אשר יומלץ ע"י הרופא באפשרות הרצויה והטובה ביותר תלוי מקרה.

טיפול השתלת עצם ברוב המקרים יהיה תחת הרדמה מקומית כאשר טרום הטיפול יבוצע צילום על מנת שהרופא יוכל להבין בראייה רחבה יותר מהי מידת הפגיעה של עצם הלסת הקיימת ולאחר האבחון להחליט על אופן ההליך הכירורגי הרצוי וביצועו.

זמן ביצוע השתלת השיניים לאחר השתלת העצם תלוי מקרה ומשתנה מאדם לאדם בהתאם לגורמים רפואיים נוספים.

לכן, זמן השתלת השיניים לאחר השתלת העצם מתקבל מהרופא המטפל לאחר שהוא תכנן ובנה את תוכנית הטיפול הרצויה בהתאמה אישית למטופל.

להוביל קידמה וחדשנות דנטלית באמצעות עוצמה טכנולוגית
להוביל שינוי דנטלי תוך חתירה למצוינות
להוביל פעולה משולבת של בטיחות, איכות, גמישות ונראות בסטייל
הקודם
הבא

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!